Monday, January 19, 2009

I Missed AJL.

Geram sungguh. saya missed AJL malam semalam. saya dah dok canang kat kengkawan mesti tengok sebab contestant best-best belaka. Alih-alih, saya yang tak tengok.

Penat betul petang semalam. Kami pergi ke Kuala Selangor, melawat adik en husband kat asrama. Kebetulan dekat giler dengan Bukit Melawati. Akibat jakun dah lama tak naik bukit, maka hati ni melonjak-lonjak. Apatah lagi sekarang dah ada tram. Tak payah susah-susah sakit kaki jalan menonggek ke atas puncak. Bayar RM 2, naik lah keatas dengan rasa lega.


Siap sedia nak naik tram.



Tengok apa tu anak oiii...


Orang dah penat lah papa. Sandar jap..




Takde mende sangat lah atas tu. historical spot pun tutup. Yang banyak ni pakcik lotong. Ganas ok.






Tempat tinjau anak bulan bila nak puasa dengan raya. Penuh dengan pakcik lotong.


Ada rumah api juga. Kat bawah tu kan laut.
Masa turun ke bawah. rasa cool gila bila tram lalu kat celah Bandar Melawati.




Saya paling suka gambar ni. Sarah dengan enthusiastic look nya dan papa yang sedang senyum kambing simpul.






Kaki saya memang sakit. Penat gile walaupun tak berjalan kan. Ingatkan boleh rehat dalam kereta. Tapi tengok-tengok..



*





*





*





*





*





*

Dak Tecik ni jugak. Takpe, Sarah kan anak, mama kan Mama..


2 comments:

Azimah Mustapha said...

Kalo camtu, tgklah kat tv3nyer website...ima pun lmbt sehari ;p

Unknown said...

u've been tag again.. hehehe. kalo lom wat sila wat tau tau..